Smart City Expo World Congress 2019
Event Actua
Actua participarà per tercer any consecutiu a l’Smart City Expo World Congress que se celebrarà a Barcelona els dies 13, 14 i 15 de novembre del 2018. Per primera vegada, oferirà un espai físic dins de l’estand andorrà per a les empreses del país. A més farà difusió de la participació entre professionals, empreses i organismes internacionals que visiten i participen en el congrés.
18.000 visitants i 675 expositors dels cinc continents
L’Smart City Expo World Congress 2017 va rebre 18.000 visitants i va reunir 700 ciutats dels cinc continents, 675 expositors i més de 400 ponents. L’esdeveniment va ocupar 30.000 metres quadrats d’exposició amb grans companyies com Alstom, AT&T, Bosch, Cellnex, Cisco, Deutsche Telekom, Engie, FCC, Ferrovial, Fiware, Hexagon, Huawei, Intel, Mastercard, Microsoft, PTC, SAP, Siemens, Silver Spring Networks, Suez i ZTE.
La Conand x Google DevFest 2025 reuneix la comunitat de desenvolupadors d’Andorra per aprendre, connectar i compartir innovació tecnològica.
Del 24 al 26 d'octubre torna la Fira d'Andorra la Vella, un dels esdeveniments més rellevants del sector firal dels…
Trobada internacional que impulsa el debat i la col·laboració per protegir la infància en línia.
2a edició de la jornada d'internacionalització d'empreses organitzada per Andorra Business.
El Fòrum d’Andorra busca promoure l'ús de la tecnologia i la transformació digital en els àmbits públic i privat.
L’Andorra Business Market connecta talent emprenedor i inversor per impulsar startups i generar noves oportunitats reals.