El dissabte 17 de maig de 2025, l’Unsquare Studio d’Andorra la Vella acollirà la segona edició de Woman Rocks Andorra, un esdeveniment dedicat a dones emprenedores i empresàries. El programa inclou ponències, tallers i espais de networking amb expertes com Ana Albiol, Diana Zuluaga, Laura Encinas i la fundadora de Woman Rocks,Nadia Nemer. L’objectiu és oferir formació, inspiració i comunitat per a dones que volen fer créixer els seus projectes professionals.
L’Andorra Business Market connecta talent emprenedor i inversor per impulsar startups i generar noves oportunitats reals.
Conferència de referència a Munic que connecta la comunitat UX amb ponències, tallers i networking inspirador.
Congrés internacional que reuneix experts en UX per compartir tendències, eines i estratègies en disseny centrat en l’usuari.
Cimera global que reuneix experts per explorar l’impacte i futur de la intel·ligència artificial a escala mundial.
Esdeveniment líder a França en dades i IA amb conferències, tallers i networking per professionals del sector.
Esdeveniment tecnològic global que connecta startups, inversors i experts per impulsar innovació i sostenibilitat.