La segona edició del taller intensiu d’Andorra Business per a emprenedors i startups (Bootcamp), ha començat aquest divendres a les oficines de l’entitat i es perllongarà fins dissabte amb totes les places disponibles exhaurides des de feia setmanes, una mostra de l’interès creixent per l’emprenedoria al país.

Sota el títol “Taller de startups: De la idea a la inversió”, està adreçat a projectes en fase preseed i seed, i reuneix participants de sectors molt diversos amb l’objectiu de dotar-los de les eines essencials per potenciar el seu model de negoci, entendre aspectes legals clau, i aprendre a presentar el seu projecte davant d’inversors, entre d’altres.

L’activitat compta amb la participació de Carles Argemí, emprenedor i fundador d’empreses emergents com Zankyou Advisory i Contenidos Click, que comparteix amb els assistents estratègies per aconseguir tracció i superar els reptes del creixement. Per la seva banda, Alda Rodríguez Ronchera, de Delvy Andorra, ha ofert una formació especialitzada sobre els aspectes legals fonamentals per a startups.

La directora d’Andorra Business, Judit Hidalgo, ha explicat que “aquesta iniciativa està pensada tant per a startups constituïdes com per a emprenedors que encara no han creat la seva empresa. Amb un format intensiu i molt personalitzat, ofereixen una oportunitat única per validar idees de negoci i fer-les créixer amb el suport de professionals experts”. Hidalgo també ha recordat que “aquest tipus de formacions pràctiques i enfocades a resultats són essencials per fer créixer l’ecosistema emprenedor andorrà. L’èxit d’aquesta segona edició demostra que hi ha talent, motivació i ganes de fer realitat nous projectes empresarials al país”.

La iniciativa està totalment subvencionada per Andorra Business, s’emmarca dins del seu compromís per potenciar l’ecosistema emprenedor del país i representa una passa més dins la línia d’actuació de l’entitat, que continuarà els pròxims mesos amb nous programes d’incubació i acceleració.

Divendres 16 de maig del 2025

Share This Story, Choose Your Platform!

Més notícies sobre l’ecosistema emprenedor d’Andorra